CZAS TRWANIA I GODZINY OTWARCIA TARGÓW
montaż stoisk:
w realizacji
wystawa:
w realizacji
demontaż stoisk:
w realizcacji
BIURO OBSŁUGI TARGÓW
Wszelkich formalności związanych z udziałem w Targach mogą Państwo dokonać za pomocą tradycyjnej poczty, mailowo lub telefonicznie z Biurem Obsługi Targów. Istnieje możliwość spotkania po wcześniejszym umówieniu w siedzibie Fundacji lub u Państwa.
Biuro Obsługi Targów jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 09.00 – 16.00
PROCEDURA REJESTRACJI STOISK
W celu zarejestrowania się na Targi należy dokonać następujących czynności:
1. Pobrać druk zgłoszenia udziału
2. Odesłać wypełniony i podpisany druk pocztą elektroniczną na adres targi@tjexpo.pl
Wypełniony i podpisany druk zgłoszenia jest podstawą do wpisania Państwa na oficjalną listę Wystawców i rozpoczęcia procedury targowej. Moment jego wpłynięcia decyduje też o kolejności w przyznawaniu lokalizacji.
3. Poczekać na propozycje lokalizacji, wybrać najlepszą, i zaakceptować ostateczne ustalenia e-mailem.
4. Poczekać na fakturę pro-forma.
5. Zapłacić fakturę pro-forma w terminie określonym proformą.
Jeżeli wysyłka druku zgłoszenia nastąpi w okresie promocji, to zostaną Państwu policzone promocyjne ceny.
