CZAS TRWANIA I GODZINY OTWARCIA TARGÓW
01 – 02.10.2019 r. w godz. 8:00 – 24:00 (okres montażu)
03.10.2019 r. w godz. 8:00 – 19:00
04.10.2019 r. w godz. 9:00 – 19:00
05.10.2019 r. w godz. 9:00 – 18:00
05.10.2019 r. w godz. 18:00 – 24:00 (okres demontażu)
BIURO OBSŁUGI TARGÓW
Wszelkich formalności związanych z udziałem w Targach mogą Państwo dokonać za pomocą tradycyjnej poczty, mailowo lub telefonicznie z Biurem Obsługi Targów. Istnieje możliwość spotkania po wcześniejszym umówieniu w siedzibie Fundacji lub u Państwa.
Biuro Obsługi Targów jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 09.00 – 16.00
PROCEDURA REJESTRACJI STOISK
W celu zarejestrowania się na Targi należy dokonać następujących czynności:
1. Pobrać druk zgłoszenia udziału
2. Odesłać wypełniony i podpisany druk pocztą elektroniczną na adres targi@tjexpo.pl
Wypełniony i podpisany druk zgłoszenia jest podstawą do wpisania Państwa na oficjalną listę Wystawców i rozpoczęcia procedury targowej. Moment jego wpłynięcia decyduje też o kolejności w przyznawaniu lokalizacji.
3. Poczekać na propozycje lokalizacji, wybrać najlepszą, i zaakceptować ostateczne ustalenia e-mailem.
4. Poczekać na fakturę pro-forma.
5. Zapłacić fakturę pro-forma w terminie określonym proformą.
Jeżeli wysyłka druku zgłoszenia nastąpi w okresie promocji, to zostaną Państwu policzone promocyjne ceny.
